dilluns, 4 de juliol del 2016

Per dir gràcies!

M'encanta el blog de aventuresidesventuresals30... i allà vaig descobrir un article meravellós... uns mocadors fantàstic que la Mabel havia fet. Vaig pensar que jo també ho volia provar... i no un, ni dos, ni tres cops... en total en vaig fer 8!
No, no penseu que m'he tornat boja, vaig pensar que era un regal ideal per regalar a un grup de gent genial!


Ho vaig posar a la meva llista de coses a fer i... quan em vaig proposar fer un regal especial, vaig adonar-me que un mocador d'aquests era un detall fantàstic! Vaig trobar aquesta meravella de robes a Desfilart Girona, una botiga fantàstica que us recomano. Allà em van aconsellar molt bé i vam anar trobant les combinacions tan fantàstiques que podeu veure.


La meva idea era fer mocadors semblants però diferents... així que vaig buscar diversos colors que combinessin amb la mateixa tela.
Aquestes són les robes que vam anar combinant.








Aquest era amb tons roses. Per una banda un lilós i per l'altre un rosa amb floretes. El resultat, un de ben rosa, no?














Aquest és molt finet, és l'únic que queda sol, per entendre'ns, ara ho entendràs. Amb tons verds.


Aquest és molt alegre, m'encanta! Tan combinat amb una mena de verd com amb un rosa tirant a lilós.






Aquesta roba de flors és preciossíssima! Xula, oi? 
Aquesta primera és combinada amb unes floretes blaves i blanques. Va quedar un caient espectacular! Me l'hauria quedat!!!


La mateixa combinada amb aquella mena de rosa tirant a lilós, semblava una tela més alegre i primaveral, oi? Molt finet!




Combinat amb el verdós, també quedava molt elegant, tot i que una mica més apagat. Tot va a gustos!
I Aquest altre de flors, no tenia res a envejar als anteriors, oi? Combinat amb una robeta igual que la blava de flors, però amb rosa i un caient diferent. Genial!














 El resultat em va agradar tant... que 'he quedat amb les ganes de fer-me'n un per mi... Ara ja  tinc molta pràctica... així que espero que no tardaré gaire en fer-me'n un, o dos, o tres per mi!

Per cert, voleu veure com els vaig embolicar? Una capsa pintada amb chalk paint decorada i unes bosses de colors.




Es fan com xurros! 

1 comentari:

  1. Quin honor apareixer dins al teu bloc i més referint-te al meu com un dels teus preferits! M'ha fet moltíssima il·lusió. Encantada de veure els teus mocadors...una xulada.

    ResponElimina