dijous, 15 de maig del 2014

Kit de Supervivència infantil!

Quan ens emportem els nens a dinars, trobades... sempre cal anar ben preparat! La meva filla sovint s'emporta una bona bossada plena de coses per poder pintar i dibuixar, no us passa?

Hi ha blocs xulíssims amb moltes idees, només cal buscar una mica...

Amb una mica de roba ben alegre he fet per als petits de casa dos Kits de supervivència infantil, per quan me'ls emporti a llocs "poc divertits" per a ells.



A dins hi vaig posar un  bloc de notes blanc petitó i un quadern de pintar també petitó.  Tot plegat fa poc més d'un pam i és molt portable en una bossa de mà.En vaig fer dos d'estampat i colors molt 
                                            semblants.  

Per fer-lo cal tenir màquina de cosir!


3 comentaris:

  1. M'encanta. On és el dibuixet del carro que diu "comprar" ?

    ResponElimina
  2. Benvinguda, això del blog enganxa molt, i cosir també. Jo tinc una llista ben llarga per fer, i també vaig fent a estones. Moltes felicitats pel teu blog

    ResponElimina
  3. Gràcies noies, pels elogis! Vane, el teu blog també m'agrada molt, com pots veure el tinc a la meva llista de blocs! Una abraçada a les dues!

    ResponElimina