dijous, 21 d’agost del 2014

Bossa i pitet

Feia temps que havíem de fer un regalet a una parella que han tingut una preciositat de nena. Hem complementat el regal amb aquest detall que em venia de gust fer-los.

Un pitet plastificat molt senzillet, decorat amb una cinta i una flor feta amb el mateix estampat que la bossa. El punt final d'aquest ha estat un botó del mateix color que la cinta i amb forma de flor.

I una bossa convinant dues robetes. Tot i que el rosa hi queda molt bé, he preferit posar-hi un altre color per si de cas... hi ha gent a qui no li agrada gens el rosa! A la part de dalt hi ha una cinteta taronja que em va sembla que la feia divertida i que també havia utilitzat al pitet.



Quan ja ho tenia tot acabat, vaig trobar una capseta ben xula que vaig personalitzar. Em va sembla que era una bona presentació i a més, es pot utilitzar per altres coses. Com veieu hi ha una cinta platejada a tota la vora i un targetó amb el nom de la petita escrit sobre roba. El punt final el posa un sol de feltre. A la part de dins l'he folrat amb la mateixa roba taronja que la bossa per al berenar.

Espero que els hi hagi agradat tan com a mi preparar-ho!
Felicitats!!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada