dijous, 29 de gener del 2015

Cosit sense cosir!






Aquest ninot de neu es pot fer de dues maneres, cosit o sense cosir... Jo l'he fet sense cosir perquè el meu objectiu era fer-lo amb nens i buscava la manera més fàcil possible. La veritat, és que és molt fàcil amb l'ajuda d'unes gometes petites de cabell i una mica de cola!



Us deixo un tutorial que vaig trobar a internet. Jo vaig substituir els cordills per gomes i vaig utilitzar un mitjó blanc gros i un de petit de nadó, no volia que em sortís gaire gros. El vam omplir amb arròs, llenties... el que tingueu més a l'abast!

 Finalment vaig afegir una borla al barret enganxada amb cola i un parell de botonets que vaig trobar de manualitats. 


El resultat és graciós i fa per l'època!
Brrr.... quin fred!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada