dilluns, 24 d’agost del 2015

Ronyonera

Fa temps em vaig comprar una ronyonera i l'utilitzo moltíssim, sobretot aquells dies que no em ve de gust agafar bolso o motxilla. Un dia, me'n van demanar una i vaig anar donant llargues fins que aquest estiu m'he decidit i n'he fet una.
La veritat és que és entretingut de fer però força fàcil. Vaig triar una combinació de colors al gust de la persona que la va rebre. El texà em va semblar una bona opció perquè és més resistets que altres teles que tinc.

Vaig fer una gran butxaca amb cremallera on s'hi pot posar un moneder o fins hi tot una ampolleta petita d'aigua. A la part exterior una butxaqueta amb una petita solapa que la tanca.

També vaig posar la cinta una mica més llarga per si de cas calia ajustar la mida o l'havien d'utilitzar dues persones diferents.

 Entretingut però útil!
  Prou bosses a l'estiu!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada