dilluns, 25 d’abril del 2016

Trapillo, trapillo!

Feia dies que veia com a la feina quedaven per fer trapillo amb la Marta i... tenia moltes ganes de provar-ho. Després de veure com ho feien i rebre quatre instruccions d'ella m'hi vaig llençar de cap. Us ensenyo algunes cosetes que he anat fent.







Una panereta rodona










Un cistell quadrat

                                                                             Un altre cistellet petit per les claus













He de dir que és molt i molt fàcil i a internet n'està plè de tutorials molt útils. Jo ja m'hi he aficionat de valent! Tinc alguna coseta més començada... que us ensenyaré més endavant; quan tingui temps per acabar-la.

Si no us hi voleu aficionar, no ho proveu... crea adicció! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada