dimecres, 18 de maig del 2016

Papallones!

Ara que arriba el bon temps... venen de gust els colors alegres, oi? Amb la calor prefereixo portar una motxilleta en comptes de bolso, m'és més pràctic!

Aquesta és la ja tinc ganes d'estrenar! Us agrada?



Amb una roba molt rebonica que em van regalar i un trosset de texà... m'ha sortit aquesta gran motxilla que m'anirà perfecte per anar a treballar... i a passejar, perquè no! El més difícil per a mi ha estat posar la solapa texana unida a la cremallera, però... és el que passa quan treballes sense patrons ni manual d'instruccions (no ho puc evitar!)


La base de la motxilla és una loneta ben alegre i a dins he posar una roba primeta de cotó amb fons blau i floretes petites. Dins també hi he posat unes butxaquetes per posar les claus i el mòbil, que si no tot es perd.  Quan anava a posar la cremallera, em vaig adonar que volia que quedés tancada amb una solapa, i quina idea que vaig tenir! I quina feinada... però al final, tan suar, fer i desfer ha valgut la pena... Amb un tros de texà que m'havia sobrat vaig fer-la i la vaig folrar per dins amb la mateixa roba blava que la bossa.  Com es pot veure, he posar un parell de tanques d'iman perquè quedi ben tancada.

Les nanses són de nailon blanc amb una sivella per ajustar-les.



Però no ho puc evitar, el que  més m'agraden són els detallets que  hi poso després... un parell de libèl·lules de fusta cosides a la solapa per donar-hi color; i un petit tirador a la cremallera amb una flor de fusta del mateix color que aquesta... fúcsia.

Tot plegat una aposta divertida pel bon temps

1 comentari:

  1. Què divertida! m'encanta el toc primaveral de la tela i les dues libel·lules de la solapa, per cert que són? són botons?
    Una abraçada

    ResponElimina