dijous, 5 de maig del 2016

Una nova tècnica!

Aquesta entrada no és de costura, de tant en tant faig una entrada d'aquestes, ja que no només m'agrada cosir.
Us presento un regal molt especial que va sorgir després de la visita que vaig fer al handmade Barcelona d'aquest any. Allà vaig trobar els materials i em va sorgir la idea. El resultat, un regal molt especial que he fet aquests dies i totalment personalitzat, en els colors i la temàtica.

A la part superior de la fotografia vaig enganxar unes lletres amb el missatge LOVE que vaig pintar amb pintura chalk paint de color rosa i acabat amb uns lluentons vermells.
Després de pintar la base amb una pintura chalk paint en color crema, vaig posar un tovalló amb la tècnica decoupage. Després de feta la base del marc vaig anar incorporant detalls. En aquesta imatge es veuen uns collarets de perlets.
A la cantonada de la fotografia vaig posar uns brillantets enganxats i a la part inferior una cinta de puntetes que sabia que agradaria molt.











El resultat va agradar molt! 

1 comentari:

  1. Es veu que has cuidat molt els detalls! És xulo ensenyar al bloc tot el que et ve de gust i t'agrada! una abraçada

    ResponElimina