dimecres, 20 de juliol del 2016

Atrapasomnis!





Sóc molt novella amb això del ganxet, ja ho deveu saber... però em vaig envalentonar i mira, vaig fer un parell d'atrapasomnis. Provant, canviant de color, inventant punts, desfent, tornant a fer, provant-ne d'altres... i mira, aquest va ser el resultat!








Aquest amb tons verds i taronges va ser el primer que vaig fer.

Un cop fet els vaig anar lligant amb un punt de ganxet a el braçalet metàl·lic que he reciclat per fer-lo.

En acabar-lo, hi fet  tres cadenetes de diferents mides i he enganxat unes plomes amb una peça de fusta que fa de pes i a més, queda bé amb els colors de l'atrapasomnis.


Després del primer, com no podia ser d'una altra manera, en vaig provar de fer un altre, però em va sortir molt diferent... Aquest semblava que tenia una flor amb volum al mig... No era ben bé el que volia però la idea de la flor amb relleu em va agradar molt, així que vaig continuar treballant amb aquest.

Igual com l'altre, el vaig unir a un cercle metàlic amb un punt de ganxet i vaig fer uns penjolles iguals al de l'anterior. Els colors són diferents, blaus i grocs.


I a tu? Quin t'agrada més?  BLAU o VERD?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada