dimarts, 16 d’agost del 2016

Canvi de mans!

Gràcies a  Alicia Ganxetades, vaig participar a un canvi de mans de labors fetes per un mateix. Vindria a ser un amic invisible handmade. La veritat és que gràcies a ella he descobert gent que és molt artista!





Aquest és el canvi de mans que vaig enviar a aventuresidesventures30, un davantal amb tons blaus i texà. Era el primer que feia i la veritat és que el resultat em va agradar molt, espero que a ella també i a més, l'estigui utilitzant moltíssim ja que és una gran cuinera.

A més, dins de la butxaqueta vaig posar-hi un petit costurer de viatge per a aquells imprevistos que poden sorgir en qualsevol moment. Perdoneu, però no vaig fer la foto... si entreu al bloc d'aventures i desventures el podreu veure.


A canvi, jo vaig rebre un paquet meravellós de la Sílvia, un nino preciós fet amb ganxet, un kit per fer un moneder, un coixí per les agulles i un petit estoig per posar-hi el que em calgui dins el bolso.



Tot plegat un detallàs i una experiència meravellosa! Espero que no sigui la última vegada que participi en una proposta com aquesta...
Visca el canvi de mans!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada