dimarts, 16 d’agost del 2016

Necesser reixat

La reixeta no és la primera vegada que la utilitzo. Recordes la bossa que vaig fer fa temps? (clica l'enllaç si la vols recordar)


Doncs bé, aquest projecte també estava a la meva llista de desitjos i per fi he tingut temps de fer-la! En realitat ha estat la necessitat el que ha fet que finalment es realitzés.

Per anar a la piscina a mi em va bé una bosseta per les cremes, els taps... La que tenia estava molt malament i a més, no era reixada, cosa que feia que quan anàvem a la platja s'omplís de sorra. Espero que aquesta sigui més pràctica!

Finalment, i com estic fent últimament, he afegit un allargador a la cremallera per obrir-la i tancar-la millor. Una cinta amb una petita boleta blanca.

M'encanta!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada