dilluns, 10 d’octubre del 2016

Un cistell ple de color!

Què voleu que us digui... em resisteixo a començar amb la roba de tardor... Abans que el temps m'obligui a posar-me definitivament les sabates tancades i els mitjons, us ensenyo una cistella plena de colors que vaig preparar a final d'estiu. Tot i que he de dir que els últims detalls els he posat ara...



A l'Anna li agraden els colors alegres i sabia molt bé com volia el seu cistell. Ella m'ha acompanyat en totes les tries i també en la seva creació. Es va triar el model que volia de cistell; va acompanyar-me a triar les cintes de colors i em va ajudar a embolicar les nanes amb una mica de trapillo.










Quan ja el teníem força avançat va decidir que també el volia tapat i amb cremallera, així que vaig fer una tapa amb una butxaqueta interior per posar-hi claus o coses petites.

Finalment hem posat un penjoll en forma d'estrella que li agrada molt!

El resultat, bé alegre!

1 comentari:

  1. Si que n'és d'alegre! dona molta vida, llàstima que la roba de tardor en el meu cas ja ha fet aparició perquè sinó em pelaria de fred. Una abraçada

    ResponElimina