diumenge, 20 de novembre del 2016

Samarretes Brillants

Qualsevol celebració és bona per rebre un regal que han fet pensant en tu i només amb tu, oi?
Avui us ensenyo dues samarretes ben boniques i brillants per una petita a qui estimem molt i que fa poc va celebrar el seu sant.

 En aquesta ocasió vaig fer una samarreta amb blanc i una amb negre que sempre són de bon combinar.

La blanca tenia una corona i el nom de la petita. La M amb brillant i la resta del nom amb rotulador tèxil.

Aquest, però, em va fer una mala jugada i va decidir no pintar massa bé sobre el teixit.. (no sabeu com em va fer patir...)  A sobre d'aquesta roba brillant termoadhesiva, una que ja heu vist en altres samarretes... com la de la ballarina o la del gat.  Per acabar-la vaig cosir una cinta d'ondulina vermella i un botonet que li donaven un toc ben distingit.

La samarreta negra anava de llunes i estrelles. Està feta amb la mateixa roba termoadhesiva i vaig afegir un botonet rosa en forma d'estrella que hi donava un toc diferent.

Espero que les gaudeixi d'allò més. Jo em quedo amb el gran "Oooooh" que va dir en veure-les! Se'ns dubte, és el millor de tots els elogis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada