dimecres, 7 de desembre del 2016

Calendari d'advent!

Encara que sembli mentida, no tenia calendari d'advent... però ara ja si!
Us ensenyo el calendari que he cosit aquest any. La base és de feltre blanc i les butxaquetes són de roba verda i vermella combinades amb cintes diferents.

 Com podeu veure les butxaques són de diferents mides, cosa que em permet posar-hi regalets diferents. Cada butxaca té una agulla amb un número, les vaig comprar al Tiger, trobo que hi tenen moltes coses divertides.

Quan m'hi vaig posar no em pensava que em donés tanta feina, però el resultat és molt bufó, així que estic contenta d'haver-m'hi embolicat. Cada butxaca té una cinta diferent amb tons vermells, blanc i vermells.

La butxaca de l'últim dia té un parell de detalls brillats d'scrap que tenia. És la butxaca més grossa. A dalt de tot he posat un detall amb una cinta de roba de sac. Volia posar-hi unes lletres, però el temps se m'ha tirat a sobre, ho deixo per l'any vinent. Per tal que no es plegués hi vaig posar una "barilla" metàlica que tenia, va molt bé i dóna cos al calendari.

Estem tots molt contents i ara ja, està ple de sorpreses i estrenat!
Comença el compte enrera!

1 comentari:

  1. T'ha quedat una xulada, queda molt nadalenc amb el to vermell i verd i m'encanta les cintes que hi has posat! Una abraçada

    ResponElimina