dimarts, 17 de gener del 2017

Es fan grans!

Que passa el temps volant, no és cap descobriment, oi? A casa, al canviar l'any tenim alguns aniversaris, un d'ells, el del petit de casa. I en un obrir i tancar d'ulls, acaba de fer 4 anys! La corona anterior, la vaig anar reciclant i modificant, però finalment l'he hagut de renovar. I a córrer cuita... N'he fet una de nova.

 En Guillem encantat amb ella!
Com veieu està feta de loneta amb estrelletes i per dins li he posat feltre blau fosc, que juntament amb l'entretela, li dóna un cos molt bo.

Al voltant de les punxes hi vaig anar fent un zig-zag amb la màquina, que els meus problemes em va donar... fins que no vaig veure com s'havia de fer perquè quedés polit i net! El vaig fer amb fil blau, per tant, havia de quedar amb unes condicions mínimes perquè es veu molt!

Amb les presses, els números que tenia no m'anaven bé pels colors, crec que el 4 era verd i... no, no m'acabava de convèncer... així que vaig decidir brodar-ne un amb la màquina sobre una estrella. Per acabar de tapar un repunt que unia les dues robes vaig cosir una ondulina blau fosc que li va donar un toc d'aquells que m'agraden.

Així que content com unes castanyoles, va bufar les seves espelmes ben guarnit i ben content!
Bon any a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada