dilluns, 2 de gener del 2017

Estovalles de Nadal

El tió de l'any passat, si, parlo de fa tot un any! Em va cagar una bona pila de teles boniques. Unes infantils, altres amb flors, estampades... i dues peces ben grosses de nadal. Les he tingut tot un any guardades pensant què en faria. Començant el mes de desembre vaig pensar que eren tan boniques que era una pena tallar-les (encara pateixo que no em surti bé el que em proposo fer i espatllar la roba).
Vaig mirar les estovalles de Nadal que tenia, blanques i molt clàssiques, i vaig pensar que unes estovalles noves de festa eren una molt bona opció. I aquí les teniu! Dues estovalles noves de trinca que hem estrenat la meva mare i jo aquestes festes.



Volia que fossin ben grosses per cobrir la taula sencera un cop oberta del tot, així que no tinc estovalles, però trobo que unes de paper ben combinades hi queden la mar de bé!
















La veritat és que no tenen massa complicació de fer un cop saps com fer les cantonades, la meva àvia en sabia tant... De fet totes les estovalles grosses, pels dies que tens convidats,  me les va fer ella, amb tovallons inclosos! Segur que li haurien agradat molt!


Endevines quines són les meves? Si em coneixes bé, segur que sí!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada