dimecres, 4 de gener del 2017

Veient les estrelles....

Fa dies que brilla tot... el terra, la màquina, les mans... I jo vinga a fer estrelles... Aquestes són molt especials... i tot i la feinada estic molt contenta d'haver-les pogut fer. Les utilitzarem les Lutis, la coral Lutiana en el nou espectacle que hem estrenat aquest 2016. Si vols veure quan i on ens hauràs de venir a veure, però t'ensenyo com són.

Amb un tros de feltre recobert d'una tela reixada brillant, amb molta purpurina, vaig anar fent les estrelles.


Un cop acabades les per la part del darrera vaig anar cosint unes betes on hi havia una pinça i una goma de cabell i, a més, vaig cosir un imperdible per poder-lo cordar on vulguis. Perquè? perquè així cada luti tindrà llibertat per posar l'estrella allà on més li agradi; al cap, a la cintura, a l'espatlla, al canell...

I tú, no t'animes a veure el nou espectacle Lutimusicals? 

1 comentari:

  1. què xules! m'agrada molt la idea que cadascuna s'ho pugui posar com vulgui! així cadascú amb la seva personalitat i estil!

    ResponElimina