diumenge, 19 de febrer del 2017

Petits Herois!


Avui una petita heroïna fa el seu primer any de vida! I nosaltres, encantats de la vida li hem fet aquest pack d'aniversari!

Res m'ha fet més il·lusió que poder fer aquest paquet tan especial. Una corona, una bosseta de berenar i una samarreta.
Aquesta roba era especial, la meitat tenia un estampat i l'altre tenia un estampat diferent, amb la qual cosa m'ho posava molt, molt fàcil per poder de la corona reversible i poder jugar amb els dos estampats.
Aquí podeu veure la corona, aquesta l'he fet diferent que altres vegades... Cosida per dins i girada... i vaig descobrir que es podia fer reversible, per la qual cosa, pots fer cada any un estampat i sembla una altra de diferent.


No hi vaig posar mompons, tot i que m'hauria agradat pel tema colors.
Em quedava un retallet de roba i dubtava si fer un necesser o una bossa de berenar. Finalment vaig triar una bossa de berenar que vaig fer igual com la corona, Per un costat els cors eren a dalt i per l'altre a baix.  És força grosseta per poder-hi posar berenar o un recanvi, que així petits sempre va bé.

Finalment em feia gràcia fer una samarreta, amb els mini trossets que encara em quedaven, així que vaig fer-ne una amb un 1 i unes banderoles... perquè el primer any de vida s'ha de celebrar ben celebrat! 

Per acabar hi havia unes capsetes blanques a casa que m'anaven just a la mida per poder-hi posar el conjuntet a dins! Així va rebre l'Anna el seu regal.



Espero que li quedi la corona la mar de bé per poder celebrar el primer any i tots els altres! 

FELICITATS FAMÍLIA!












Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada