dimecres, 22 de febrer del 2017

Un llacet brillant!

Vaig prometre que us ensenyaria que feia amb la tela brillant que us ensenyava fa mesos....  Vaig fer una bona pila de capes per a la Coral Lutiana, que suposo que ja sabeu que en formo part. Em va fer molta il·lusió poder posar el meu granet de sorra a el nou espectacle que vam estrenar a finals de setembre.


Les capes no tenen gaire secret, un plec on hi vaig passar una goma per cordar-la i llestos. Ràpida de fer i molt resultona. Us recomano molt aquesta roba si heu de fer disfresses.  Com veieu amb la meva lutimodel, queda ben xula!


El llacet és pel component masculí del nostre cor. Vaig seguir el vídeo tutorial de  Mi desenchufe Estore molt útil. També vaig passar una goma blanca amb un botonet per poder-la lligar. Fa molt de goig feta, però us he de dir que aquesta roba és fatal per cosir amb una màquina senzilleta, s'enganxa molt la roba i l'agulla queda plena de goma.

Potser t'he donat alguna idea per carnaval...

T'animes a veure'ns? Així sabràs a quina cançó apareix! 

1 comentari:

  1. Doncs no em faria res veure el vostre espectacle sembla que teniu cura de tots els detalls se'ns dubte. La "pajarita" pel component masculí un toc genial

    ResponElimina