divendres, 18 d’agost del 2017

Habemus Bolsum!

Personalitzar coses sempre és divertit, però seguir tot el procés de buscar, triar, comprar i complementar encara ho és més. I aquest és el procés que he pogut seguir aquests dies. L'Esther volia un cistell i jo li vaig personalitzar.

Es va triar un bolso de mida mitjana-petita, amb la tapa ja cosida amb to marró, nansa llarga i una civella. s'assembla molt al meu d'aquest any!

Trobo que ha quedat una monada! Aquesta cinta és una preciositat i estava en dos colors diferents.
Dins la bossa li vaig cosir una butxaqueta amb una cremallera, imprescindible per no perdre les claus claus ni el mòbil (ho dic per experiència). La vaig decorar amb unes boles taronges que em van sobrar i una borla per obrir i tancar que sempre ajuda.





A les Borles, tot i que no els hi fa falta gaire-res, m'encanta posar-hi alguna bola. Tinc aquestes que veieu en el detall que m'encanten i sempre agraden.







Finalment vaig afegir-hi un penjoll per donar-hi aquell toc tan meu. Crec que tots els cistells que he fet en duien un. Per la velocitat amb que l'he fet i els dies que eren, no tenia gaire cosa per triar, però aquesta estrella em va convèncer. Combinant boles de fusta pintades i de metall, va quedar com l'havia imaginat.



El resultat ja el veieu, ella contentíssima i jo encantada! No m'hauria costat gaire quedar-me'l per a mi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada