divendres, 4 d’agost del 2017

Un altre necesser...

La veritat és que cada estiu tinc el producte estrella... aquell que cuso o faig més... L'any passat vaig fer una pila de vanos, aquest any, sembla que va de necessers de reixa. Us ensenyo l'útim model que he cosit, però ja aviso que no serà l'últim!

Aquest el volien en color rosa, i per no repetir el model de les papallones, vaig fer la combinació amb una cinta rosa i una punteta blanca.

Com als altres, vaig posar-hi una cinta per fer de nansa, ja que trobo que és molt útil! I també vaig tapar la part de dalt amb una "cinta de bies" perquè així queda la cremallera més polida. 

Com veieu per la crema, la mida és grosseta! A la cremallera hi vaig podar una borla per ajudar a obrir-la i tancar-la. Espero que l'utilitzin tan com jo els meus! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada