dijous, 17 d’agost del 2017

Un cistellet ben alegre!

Si, si... ja sé que aquest any es porten les bosses rodones... però fet servir tant el cistell de l'any passat que em vaig personalitzar, que me n'he fet un altre. En aquest cas, més petit, més divertit i amb la tapa fosca.



Un dia que vaig visitar una merceria que m'encanta, vaig veure aquesta cinta de casualitat i... me'n vaig ben enamorar... sabia exactament on la volia, en un cistellet! Penseu que això era al mes de març, així que... em vaig adelantar una mica a la temporada d'estiu.

He tornat a triar aquest model de cistell perquè el trobo súper pràctic i molt útil! Més petit, això sí, perquè la mida de l'altre fa que l'ompli massa i em pesa moltíssim! La personalització, en aquest cas, ha estat força simple. He cosit la cinta i he afegit un petit penjoll amb un elefantet que tenia guardat per una ocasió especial i unes boles de fusta. Espero utilitzar-lo tan o més que l'altre!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada