divendres, 13 d’octubre del 2017

Ens renovem!

I després d'alguns anys amb un LOGO que m'ha acompanyat des de l'inici, em renovo! I la renovació del logotip arriba un dia com avui, un 13 d'octubre. Amb aquesta data vull fer un petit homenatge a la meva iaia Petro, una gran modista que va faltar quan jo començava a provar cosetes pels de casa.
La meva afició ve de molt enrera, ja de petita el meu casal d'estiu era "anar a cosir" amb el meu costurero i una cadireta. Allà vaig aprendre a fer punt de creu, a brodar a mà i a fer puntes del coixí. Això si, el dijous anàvem a la piscina. 
Després de moltes de les peces roba que em feia i de veure com prenia mides, feia patrons, posava i treia agulles, embastava... alguna cosa m'ha quedat i recordo cada vegada que començo un projecte. Estic segura que li hauria fet una il·lusió tremenda veure que continuo cosint i superant-me cada dia. Així doncs, com a petit homenatge, avui, justament avui, renovo el meu logo. Amb la intenció que algun dia sigui una petita etiqueta que portin les cosetes que faig. Espero que us agradi tan com a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada