dissabte, 14 d’octubre del 2017

Felicitats Mare!

Avui la meva mare fa anys i aquest és un del regal que li he preparat! He de dir que és el primer que li faig, em feia il·lusió! Ella en sap molt més que jo de cosir, s'hi ha dedicat molts anys i me'n va ensenyar ella a cosir a màquina. A més és el consultor obert 24h que tinc a casa! Sempre que la necessito m'ajuda i m'orienta... Amb una ajuda així, bé es mereixia un bon regal, no?


Com podeu veure és una bossa d'aquestes per portar-hi de tot i res, un necesser i un petit monederet. La bossa té una butxaqueta vermella on hi he posat una aplicació de mussols, com la roba. Les nanses són marrons, tot i que no s'aprecia molt a la fotografia. 


La resta del conjunt és un necesser amb cremallera i nansa marró com els que he estat fent aquest estiu. Amb ells podrà portar allò imprescindible dins la bossa quan surti a passar el dia a fora. 
A més he fet un petit monederet amb dos snaps marrons que l'obren i el tanquen. La veritat és que no l'he pensat com a monederet, sinó per posar-hi les pastilles que a vegades ha de dur ben recollides. 

Espero que li faci molta il·luió!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada