dijous, 12 d’octubre del 2017

Moda canina

Qui m'hauria dit fa un any o dos que algun dia faria un vestidet per la Xita, la nostra gosseta... i mira, aquest dia ha arribat sense pensar-ho i, la veritat, m'hauria agradat no haver-ho de fer. Us explico!

EL cap de setmana passat un gos gros va mossegar la nostra Xita, després d'un bon ensurt i una operació, vaig decidir fer-li un vestidet per tapar la ferida (força grossa, per cert). Els nens són petits i no volia que s'espantessin amb l'aparatositat de la ferida.

Aquest vestidet havia de tenir dos requisits:
FÀCIL DE POSAR
ROBA 100% COTÓ
Així que m'hi vaig posar i amb un pim-pam vaig preparar-li una mena de mocadoret lligat al coll i a la panxa. Té dret i revés, però pot ser reversible. 
 Com veieu vaig posar-li una petita argolla al coll per poder-la lligar si la trec al carrer, ja que ara com ara no li puc posar collar.
Els tancaments estan fets amb Snaps, pràctics i molt còmodes. Esperem que ens passi l'ensurt ben aviat i la Xita torni a saltar i córrer com sempre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada