dimecres, 25 d’octubre del 2017

Renovació total!

Hi ha coses de casa que, tot i estar atrotinades a més no poder, et van bé i t'encanten, oi? A mi em passava amb una làmpada de menjador. Atrotinada a més no poder li faltava un canvi o una renovació. Vaig pensar que abans de llençar-la s'havia de provar una renovació, i m'hi vaig llençar de cap. Després de veure el vídeo de Jan et Jul de com renovar una lámpada, em va semblar que es podia intentar! Vaig comprar tots els accessoris aquí mateix, lloc que us recomano per tracte i rapides! Bé, no m'enrotllo més, vaig al gra!


Tenia una làmpada de paper, d'Ikea, per ser més exactes. El paper s'havia anat espatllant, embrutint i fins-hi tot s'havia desenganxat la part de sota de la pantalla. El cas és que després de veure el vídeo, vaig desmuntar el paper dels dos suports metàlics que tenia la pantalla i els vaig ben netejar per poder-hi adherir la nova pantalla. Al vídeo era aparentment fàcil perquè la pantalla era petita, però aquesta fa un metre i mig de llarg, així que vaig necessitar la ajuda de la meva filla per enganxar-ho o hauria estat impossible!


Per muntar-la necessitava una làmina especial per pantalles i una roba que jo vaig comprar de cotó.  La roba, tot i haver-ne comprat una d'estampada preciosa, no va convèncer a casa, així que em vaig decidir per una altra de cotó de Desfilart, botigueta a Girona que ja us he anomenat altres vegades i on el tracte també és excel·lent! 
El material de la làmpada és adhesiu, així que a sobre s'hi posa la roba intentant que no faci bombolla i queda completament enganxada. Així ho vaig fer amb aquesta roba color cendra.  Per poder anar tancant la pantalla i enganxant-la al suport que era quadrat ho vaig fer amb la pistola de cola calenta. El tutorial et recomana un altre material, però és taaaaan lent assecant.... que vaig tirar pel dret amb l'altre. He de dir que amb la cola calenta va ser més fàcil, més ràpid i molt més  net. Aquí em veieu en plena acció... jiji.... 

Per acabar la feina, hi ha una cinta de roba també adhesiva que es posa a la part superior i inferior per tal que quedi ben agafat tan a la làmina com al suport. La vaig posar i li va donar un punt modernet que em va encantar. 

Si us adoneu, les bases són quadrades però el volt, no... no vaig voler plegar la làmina i va quedar una forma que m'encanta. I així vam passar un matí ben entretingut mare i filla fent cosetes que en encanten! Això de ser autodidacta, té el seu punt... I tu, t'has de renovar? 





2 comentaris:

  1. Ostres no havíem provat lo de la pistola calenta, ja ho provarem! ;-)
    Felicitats, t'ha quedat una làmpada ben maca!!

    Fins aviat!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies! No hi ha cap problema amb la silicona calenta!

      Elimina