dimecres, 1 de novembre del 2017

Quan ve el temps de menjar castanyes, la castanyera, la castanyera....

Aquest any per a castanyada hem estrenat davantals! Feia temps que en tenia ganes però era d'aquelles coses que no trobava el moment de posar-m'hi. El pont tan llarg de l'octubre va anar perfecte! Vaig comprar un bon troç de roba al mercat de Vic i vinga!

  Dos davantals amb roba de farcell, un e més clàssic i un altre una mica més juvenil. Són de la mateixa mida, però veureu, que tot i el disseny és aparentment igual, té petites coses diferents.
Us ensenyo primer el més juvenil. A mi, personalment, m'encanta! És tot d'una peça, té la butxaca negra i un biés negra que acaba per poder-li fer la llaçada darrera. La cinta del coll, està feta amb la mateixa roba del davantal. 

Aquí hi ha un detall de la butxaca. Hi vaig fer unes aplicacions. Una amb forma de bolet i un parell de castanyes. Sobre la roba negre destaca molt i hi dóna molta alegria.




 A la part de dalt de la butxaca hi vaig posar una punteta molt fineta, pel meu gust.


 Per aquest davantal no tenia clar mida del coll així que ho vaig solucionar amb uns snaps amb dues mides diferents. La de darrera del davantal queda amagada amb el viu negre. 










Si passem a l'altre davantal, és molt més clàssic, però no per això faltat de detalls.  Aquest també està tallat i fet d'una sola peça.
La butxaca és de la mateixa roba, i com veieu he intentat fer coincidir els quadrats de les dues peces. Tot i que no ha estat fàcil, ha quedat molt bé!  El detall de la part superior de la butxaca ja veieu d'on ha sortit oi?  

 En aquest, les puntetes no les he posat a la butxaca, sinó a la part superior i inferior del davantal. És una punteta de color crema, blanca hi ressaltava massa. La mida del llaç del coll és cosida, no es pot regular i per lligar-la a l'esquena hi ha el viu que s'allarga.

Tot i que el primer davantal que feia és per @aventuresidesventures en el canvi de mans, o he canviat de model. Això si, vaig millorant els acabats! 

2 comentaris:

  1. El meu davantal ja estava molt ben fet així que aquests imagino que fantàstics i justament el vaig fer servir per fer els panellets! M'encanta com t'han quedat els dos. El del bolet i els castanyes em sembla super divertit! una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies! Segur que els panallets han sortit boníssims!!!

    ResponElimina