dilluns, 4 de desembre del 2017

Tot ben endreçat!

Feia temps que tenia la roba però no trobava el moment, però per fi he trobat l'estona per fer-me un autoregal. Una funda per la màquina, una funda de tisores triple i un petit coixí per les agulles.



La funda va estar força fàcil de fer amb el model de la que ja duia la màquina. La roba que vaig trobar era ideal per fer-la. No té massa secret i un forat per la nasa.

Les tisores que no deixo tocar a ningú, les tinc dins un calaix però massa a l'abast de tothom, així que una funda triple per totes, també em feia peça. La veritat és que no tenia el patró i sóc força autodidacta, així que mirant per aquí, per allà i provant amb agulles em va sortir aquesta. M'hi caben 4 o 5 tisores, ja veieu!

Per últim un petit coixinet enganxat enganxat a la màquina per anar clavant mentre cuso, el que tinc que em van regalar, el perdo o em cau tot sovint mentre cuso. Així que vaig pensar que una opció era tenir-lo enganxadet. Un Snap em permet posar i treure, molt més pràcticament, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada