dimarts, 2 de gener del 2018

Colls calentons per a tothom!

El Tió ha vingut carregat de buf's o coll, com en vulgueu dir! Tots ells ben calentons! Això si, no sé ben bé com ha anat que n'he acabat fent 2 de cada model!

Aquí podeu veure un parell de balenetes. La roba exterior és de punt de jersei xulíssim i de dins minky blanquet amb un relleu.  


  Aquests dos models son de roba de jersei de l'espai i per dins amb minky de color gris i amb relleu. Jo els trobo molt fins i discrets per nens una mica més grandets.


Aquest té un altre també és per dues noietes més grans, amb punt de jersei gris i gatets. A dins hi ha una roba de pèl molt suau en to gris, també. Té un dibuix amb línies encara que no s'apreciï a la fotografia. Molt calentó.



Aquest de robots és molt divertit! Dubtava amb el minky interior i en vaig fer un en color blanc i un en color blau cel. La veritat és que tots dos m'agraden molt.





Aquest dos em va passar igual com amb els robots. Dubtava i finalment vaig fer-ne un de cada, un amb minky interior blanc i l'altre amb blau cel. També m'agraden molt tots dos! 




L'últim model potser us sona, el trobo tan finet! de fora també és de punt de jersei i de dins amb minky blanc amb rellleu.

Com veieu, una bona colla de colls que aniran ben calentons aquestes festes. Segons el destinetari el model era més ample o més estret de mida. I com a novetat he posat una petita etiqueta que he fet a mà de Qtt, em sembla que hauré de fer la carta als reis!

I tu, amb quin model et quedes?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada