dilluns, 15 de gener del 2018

Redecorant!

Als coixins que tenia al sofà els hi calia una renovació. Què us sembla com han quedat?

He aconseguit fer-los sense cremalleres (que es claven) ni velcors (que d'enganxen als jerseis)! Simplement fent una doble solapa per on entra el coixí però no en pot sortir.









 El coixí quadrat l'he fet combinat amb la roba que vaig fer servir per la làmpada de peu, no se si la recordeu? Per dissimular la costura un retall de punteta taronja que em va quedar i que m'encanta.

La roba és molt alegre i m'encanta, li dóna un toc de color al menjador. Redecorat i renovat 😉

2 comentaris:

  1. Doncs han quedat molt xulos, jo tinc els meus a mig fer des de no sé quan... jajaja projectes d'aquells que queden aparcats! i mai trobes el moment. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ai, quan s'aparca alguna cosa, costa acabar-la, oi? Ànims, segur que ben aviat els tens fets!

    ResponElimina