dimecres, 21 de febrer del 2018

No deixis mai de somiar!

Aquí veureu la versió millorada de maxi atrapasomni per una gran lluitadora! En aquesta ocasió vaig triar el lila, color que encanta a la destinatària. També vaig fer un punt de ganxet al voltant que li dóna cos a l'aro de metall. Aquesta vegada vaig afegir alguna bola dins l'estrella (no s'aprecia a la fotografia)
Poso una fotografia amb la mà perquè us feu una idea de la mida!

Com podeu veure a la imatge, els fils que pengen són del mateix trapillo, i d'encaix lila i blanc. A més hi ha alguna bola decorativa i alguna ploma.


 Per acabar la composició i amb l'ajuda d'una troqueladora fantàstica que tinc, hi vaig afegir unes papallonetes de paper enganxades amb un punt de cola.

Trobo que el resultat final és molt juvenil i fresc. Ets de lila tu?

2 comentaris:

  1. Ha quedat molt bé! i el lila doncs és un color que m'agrada per casa. Una abraçada

    ResponElimina
  2. Gràcies! El lila és un color d'aquells que no té terme mig, o t'encanta o l'avorreixes, oi?

    ResponElimina