dimarts, 6 de març del 2018

Hilorama, et sona?

Havieu sentit a parlar de l'HILORAMA? Jo no en coneixia el nom tot i que sí que ho havia vist a internet. A mans&rams van fer un taller de dissabte i m'hi vaig apuntar amb la meva filla per veure si era fàcil, divertit, si tenia possibilitats... I creieu-me, s'ha de provar!

He de dir que ens va encantar! Això si, això de l'Hilorama té el seu intringulis!

Els passos són més o menys aquests:
- Es busca una plantilla
- Es claven els clauets
- Es perfila
- S'omple el perfilat i s'acaba perfilant un altre cop.

Aquest és el que vaig fer jo. He de dir que  tenia força clar on el volia i més o menys com el volia, així que la decisió va ser fàcil i he de dir que el model que vaig triar, també.  Quan més petit era, més complicat de passar els dits entre els fils, però res que no es pugui fer!

Aquest el va fer la meva filla. El model que va triar és molt bonic, però té la complicació de les potes, que al ser primes i molt atapeïdes de claus costava una mica més. Al resultat hi va voler afegir un cordillet amb unes agulles petites per penjar-hi fotos. Què us sembla?

Si mai trobeu un curs apunteu-vos-hi, és molt divertit i més amb l'Arantxa i la Mariona a la seva botiga! Gràcies noies pel taller i per la tarda!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada