dimarts, 6 de març del 2018

Renovada i apunt!

Feia molt de temps que a aquesta cadira li calia una bona renovació i per fi ha arribat! He de dir que blanca tal com la tenia m'agradava molt, però buscava un estampat que m'agradés i fos més net. Amb aquesta roba d'IKEA l'he pogut renovar i donar-li un aire nou. Us agrada?
Quan la vaig tenir feta em vaig adonar que el coixí blanc que tenia la vella el podia aprofitar, així que l'hi vaig afegir amb un parell de snaps per darrera.

El que més em va costar de la renovació van ser les cremalleres que van darrera per posar-hi el coixí. Tot i mirar tutorials i haver-ne posat unes quantes, se'm resisteixen! Si teniu alguna idea, us ho agrairé... 
Aquí veieu un detall de la part del darrera, on hi ha una mena de solapa per enganxar-la a  darrera i que no caigui quan t'aixeques. Així queda més ben agafada. Què us assembla, amb  coixí o sense?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada